بازدید: 910 نفر نویسنده: رضا عفتی مقدم استان ۲ تیر ۱۴۰۵ | 10:42
0

فراگیری بیش از ۱۲ هزار نفر در پویش آموزش‌های هلال‌احمر در مساجد خراسان جنوبی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از برگزاری برنامه‌های آموزشی در مساجد استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش ۱۲ هزار و ۳۸۵ فراگیر در ۳۰۱ مسجد استان مشارکت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،احمد بخشی با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی در مساجد شهرستان‌های استان اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی، توانمندسازی خانواده‌ها و گسترش آموزش‌های امدادی و فرهنگی در سطح جامعه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مساجد همواره از مهم‌ترین پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در استان بوده‌اند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مساجد برای آموزش‌های عمومی، فرصتی ارزشمند برای افزایش تاب‌آوری اجتماعی، ارتقای فرهنگ امداد و نجات و آموزش‌های کاربردی به اقشار مختلف مردم است.

بخشی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تلاش دارد با تداوم این برنامه‌ها، زمینه دسترسی بیشتر مردم به آموزش‌های مؤثر و مردمی را فراهم کند و این روند با همکاری ائمه جماعات، هیئت‌امنای مساجد و فعالان فرهنگی استان تقویت خواهد شد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
رضا عفتی مقدم
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *