
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلالاحمر خراسان جنوبی از برگزاری برنامههای آموزشی در مساجد استان خبر داد و گفت: در قالب این پویش ۱۲ هزار و ۳۸۵ فراگیر در ۳۰۱ مسجد استان مشارکت داشتهاند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،احمد بخشی با اشاره به اجرای برنامههای آموزشی در مساجد شهرستانهای استان اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی، توانمندسازی خانوادهها و گسترش آموزشهای امدادی و فرهنگی در سطح جامعه اجرا شده است.
وی با بیان اینکه مساجد همواره از مهمترین پایگاههای اجتماعی و فرهنگی در استان بودهاند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت مساجد برای آموزشهای عمومی، فرصتی ارزشمند برای افزایش تابآوری اجتماعی، ارتقای فرهنگ امداد و نجات و آموزشهای کاربردی به اقشار مختلف مردم است.
بخشی ادامه داد: جمعیت هلالاحمر خراسان جنوبی تلاش دارد با تداوم این برنامهها، زمینه دسترسی بیشتر مردم به آموزشهای مؤثر و مردمی را فراهم کند و این روند با همکاری ائمه جماعات، هیئتامنای مساجد و فعالان فرهنگی استان تقویت خواهد شد.