بازدید: 1318 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ | 13:37
0

پیگیری مشکلات صادراتی خراسان جنوبی با محوریت تعامل دولت و بخش خصوصی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ظرفیت‌های مرزی استان خراسان جنوبی، خواستار بررسی تخصصی موانع پیش‌روی صادرکنندگان و تقویت همکاری میان مجلس، استانداری و بخش خصوصی برای حل مشکلات تجاری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، سید حسن هاشمی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت توجه ویژه به ظرفیت‌های اقتصادی خراسان جنوبی به‌ویژه در حوزه تجارت و صادرات تأکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی این استان در هم‌جواری با کشور افغانستان، این ظرفیت را فرصتی مهم برای توسعه مبادلات تجاری و ارتقای جایگاه صادراتی استان دانست.

هاشمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات صادرکنندگان نیازمند بررسی دقیق‌تر و کارشناسی است، اظهار کرد: لازم است موضوعات مطرح‌شده در جلسات تخصصی‌تر مورد پیگیری قرار گیرد و با ارائه مستندات و ادله توجیهی، در دستور کار جدی نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم تقویت تعامل و هم‌افزایی میان مجلس، استانداری و اتاق بازرگانی تأکید کرد و افزود: با همکاری و هم‌فکری می‌توان بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی استان را برطرف کرد، هرچند مسیر پیش‌رو دشوار است.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *