بازدید: 667 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ | 08:35
0

اعزام ۲۲ نفر از کادر درمانی و اجرایی به درمانگاه های عتبات عالیات

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از اعزام ۲۲ نفر از کادر درمانی و اجرایی این استان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، دکتر مجیدرضا لطیفی در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی به زائران، ۲۲ نفر از نیروهای متخصص شامل پزشکان عمومی، پرستاران، فوریت های پزشکی، تکنسین های دارویی، تکنسین های ازمایشگاه و نیروهای پذیرش و صندوق از سوی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی به کشور عراق اعزام شدند.

وی تصریح کرد:این تیم درمانی در درمانگاه‌های شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی به ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و مراقبتی به زائران خواهند پرداخت.

لطیفی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران در مناسبت‌های مذهبی، تصریح کرد: بهره‌گیری از نیروهای مجرب و متعهد در این مأموریت، نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات درمانی و پاسخگویی به نیازهای سلامت زائران ایفا می‌کند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *