تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۵ - 3 هفته پیش
موضوع:‌ استان
شماره: 28064

اعزام ۲۲ نفر از کادر درمانی و اجرایی به درمانگاه های عتبات عالیات

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از اعزام ۲۲ نفر از کادر درمانی و اجرایی این استان به عتبات عالیات خبر داد.