بازدید: 1098 نفر نویسنده: احسان فوداجی استان ۲ تیر ۱۴۰۴ | 11:21
0

مراجعه نزدیک به ۸ هزار نفر در بهار امسال به مراکز اهدای خون خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون استان از مراجعه ۷ هزار و ۷۵۰ نفر در بهار امسال به مراکز انتقال خون در استان خبرداد.

کامبیزمهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان در گفت‌وگو با خبرنگار نگاه خراسان جنوبی گفت : از ابتدای سال ۷ هزار و ۷۵۰ نفر به مراکز خون استان مراجعه کردند که ازاین تعداد ۵ هزار و ۸۹۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده با بااشاره به این مطلب که 910 نفر ازاین افراد به تیمهای سیار مراجعه نموده اند افزود: 4هزار و 560 نفر در دو مرکزبیرجند، 830 نفر درطبس،550 نفر درفردوس و900 نفر درقاین برای اهدای خون مراجعه نموده اند.

وی ادامه داد : بیش از60 درصداهداکنندگان به صورت مستمر خون اهدا میکنند و در زمینه اهدای خون بانوان نیز امسال آمار ما کمتر از 7درصد است که امیدواریم باحضور گسترده بانوان در استان این آمار افزایش پیدا کند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *