
مدیرکل انتقال خون استان از مراجعه ۷ هزار و ۷۵۰ نفر در بهار امسال به مراکز انتقال خون در استان خبرداد.
کامبیزمهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان در گفتوگو با خبرنگار نگاه خراسان جنوبی گفت : از ابتدای سال ۷ هزار و ۷۵۰ نفر به مراکز خون استان مراجعه کردند که ازاین تعداد ۵ هزار و ۸۹۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.
مهدی زاده با بااشاره به این مطلب که 910 نفر ازاین افراد به تیمهای سیار مراجعه نموده اند افزود: 4هزار و 560 نفر در دو مرکزبیرجند، 830 نفر درطبس،550 نفر درفردوس و900 نفر درقاین برای اهدای خون مراجعه نموده اند.
وی ادامه داد : بیش از60 درصداهداکنندگان به صورت مستمر خون اهدا میکنند و در زمینه اهدای خون بانوان نیز امسال آمار ما کمتر از 7درصد است که امیدواریم باحضور گسترده بانوان در استان این آمار افزایش پیدا کند.