مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت و بهسازی محور سهراهی شهید زارع – فردوس به طول ۷.۵ کیلومتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،اسداله جلالزاده مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت و بهسازی محور سهراهی شهید زارع – فردوس به طول ۷.۵ کیلومتر اظهارداشت: این پروژه از خردادماه سال جاری با هدف افزایش کیفیت خدماترسانی به کاربران جادهای و بهبود وضعیت راه در یکی از محورهای مهم استان آغاز شده است.
وی با اشاره به اهمیت راهبردی این محور اظهار داشت: محور سهراهی شهید زارع – فردوس به دلیل قرارگیری در مسیر ارتباطی شهرستان فردوس با شبکه راههای اصلی استان و همچنین نقش مؤثر آن در جابهجایی مسافران، حمل کالا و به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری از محورهای پرتردد و دارای اهمیت ویژه در خراسان جنوبی محسوب میشود.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی افزود: در سالهای اخیر به دلیل حجم بالای تردد وسایل نقلیه و تأثیر شرایط اقلیمی منطقه، بخشهایی از رویه آسفالت این محور دچار فرسودگی شده بود که اجرای عملیات روکش آسفالت و بهسازی این محور در دستور کار قرار گرفت.
جلالزاده خاطرنشان کرد: بهسازی و نگهداری مستمر محورهای مواصلاتی، یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش سوانح رانندگی، افزایش سطح خدمت راهها و ارتقای رضایتمندی مردم است و اجرای این پروژه نیز در همین راستا دنبال میشود.
وی در پایان با اشاره به تداوم اجرای پروژههای نگهداری راهها در سطح استان افزود: اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی با بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و تأمین اعتبارات لازم، اجرای پروژههای بهسازی، روکش آسفالت و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی را بهصورت مستمر در دستور کار دارد تا زمینه ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و کاربران جادهای فراهم شود.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی