رئيس پليس راه استان خراسان جنوبی گفت: صبح امروزبرخورد 2 دستگاه سواری پژو پارس در محور طبس به یزد 3 کشته و یک مجروح برجاي گذاشت.
یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، سرهنگ”محمدامير کاظمي” اظهار داشت: ساعت 4 و 33 دقيقه صبح امروز با اعلام مركز فوريت هاي پليسي مبني بر وقوع حادثه رانندگي در کيلومتر 60 محور طبس به یزد بلافاصله مأموران و نيروهاي امدادي به محل حادثه اعزام شدند.
وي بيان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه سواری پارس که از یزد به سمت مشهد در حال حرکت بود با يک سواري پژو پارس دیگرکه از سمت مشهد به شیراز حرکت مي کرد برخورد کردند که منجر به حريق خودروها شده و بر اثر اين حادثه رانندگي 3 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بيمارستان منتقل شد.
سرهنگ کاظمي با بيان اين که علت تصادف توسط کارشناسان پليس راه، انحراف به چپ و خواب آلودگی راننده سواری پژو پارس مسیر یزد به مشهدتشخيص داده شده است، تصريح کرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی