استاندار خراسان جنوبی در جلسه کارگروه توسعه پروازهای استان با انتقاد از وضعیت نامنظم پروازها به مدیرکل فرودگاههای استان یک مهلت یکماهه داد تا نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب و ضعیف پروازها اقدام کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،ظهر امروز سید محمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی، در جلسه کارگروه توسعه پروازهای استان که با محوریت بررسی وضعیت پروازهای فرودگاهی برگزار شد، موضوع ساماندهی پروازها و نحوه جذب سرمایهگذار مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار خراسان جنوبی در این نشست با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت پروازهای استان اظهار کرد: ادامه وضعیت فعلی در حوزه پروازها قابل قبول نیست و باید در کوتاهترین زمان ممکن، پروازهای رفتوبرگشت استان به شکل منظم و پایدار ساماندهی شود.
وی با تأکید بر اینکه تصمیمات این حوزه باید بهصورت متمرکز و هماهنگ اتخاذ شود، افزود: هر دستگاه یا فردی نباید بهصورت جداگانه و جزیرهای به دنبال جذب سرمایهگذار یا پیگیری پروژهها باشد، چرا که این اقدامات پراکنده در نهایت به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و موجب اتلاف زمان و منابع میشود.
هاشمی تصریح کرد: مسیر توسعه پروازهای استان نیازمند هماهنگی کامل بین دستگاههای اجرایی، فرودگاهها و بخش خصوصی است و باید همه ظرفیتها در قالب یک برنامه واحد و منسجم به کار گرفته شود.
وی همچنین به مدیرکل فرودگاههای استان مهلت یکماهه داد تا نسبت به بهبود و منظمسازی پروازها اقدام کند و گزارش دقیقی از روند اجرای برنامهها ارائه دهد.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه تأکید کرد: جلسات کارگروه توسعه پروازها باید منظم، هدفمند و نتیجهمحور برگزار شود و مصوبات آن بهصورت عملی در میدان اجرا گردد، نه اینکه صرفاً در حد گزارش باقی بماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه حملونقل هوایی از اولویتهای جدی استان است و همه دستگاهها باید در یک مسیر واحد و با هماهنگی کامل برای تحقق این هدف حرکت کنند
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی