بازدید: 659 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان شهرداری ۲۰ خرداد ۱۴۰۵ | 08:58
0

برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری بیرجند به مناسبت دهه امامت و ولایت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، حمیدرضا حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت و با هدف افزایش نشاط، شادابی و تقویت روحیه همدلی میان کارکنان، مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال و فوتبال‌دستی ویژه آقایان و رشته‌های ایرهاکی و دارت ویژه بانوان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری بیرجند حضور یافتند و در فضایی صمیمی و رقابتی به مصاف یکدیگر رفتند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت‌های ورزشی در محیط کار، خاطرنشان کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها نقش مؤثری در ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان، افزایش انگیزه کاری و تحکیم روابط سازمانی دارد.

حبیبی در پایان با قدردانی از حمایت‌های دکتر بهترین، شهردار بیرجند، تصریح کرد: با نگاه مثبت و حمایت ویژه شهردار محترم، مقرر شده است مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری به صورت فصلی و مستمر برگزار شود تا زمینه مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی فراهم شود.

گفتنی است در پایان این مسابقات، از تیم‌ها و نفرات برتر با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *