بازدید: 686 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان راهداری ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ | 08:33
0

روابط عمومی؛ نقش راهبردی در تبیین خدمات و تقویت ارتباط با افکار عمومی ایفا می کند.

در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و بر نقش راهبردی روابط عمومی در تبیین خدمات و تقویت ارتباط با افکار عمومی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،اسداله جلال‌زاده مدیر این اداره کل در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در جمع کارشناسان روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و قدردانی از تلاش‌های این مجموعه گفت: خدمات گسترده و شبانه‌روزی راهداران در سراسر استان، اگر به‌درستی اطلاع‌رسانی نشود، آن‌گونه که باید در افکار عمومی نمود پیدا نخواهد کرد و این مهم با تلاش همکاران روابط عمومی محقق می‌شود.

وی با اشاره به روحیه بی‌ادعای راهداران افزود: همکاران ما در سخت‌ترین شرایط جوی و محیطی، بی‌وقفه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند و در کنار آنان، روابط عمومی با دوندگی فراوان و فعالیت مستمر، وظیفه انعکاس این خدمات را بر عهده دارد که نشان از تعهد، مسئولیت‌پذیری و نگاه حرفه‌ای این حوزه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان با قدردانی از زحمات گذشته، بر تداوم مسیر خدمت‌رسانی با عزمی راسخ‌تر تأکید و ابراز امیدواری کرد: که با همدلی و تلاش مضاعف، روند اطلاع‌رسانی و ارائه عملکردها بیش از پیش تقویت شود.

احمد درمحمدی معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی در انتشار اخبار و فعالیت‌ها، روابط عمومی را حوزه‌ای سیال و پویا دانست و اظهار کرد: روابط عمومی چشم یک سازمان است و به‌عنوان واسطی میان دنیای انتزاعی برنامه‌ها و واقعیت‌های اجرایی عمل می‌کند.
وی افزود: روابط عمومی پل ارتباطی میان افکار عمومی و سازمان و نیز حلقه وصل مدیران و کارکنان است.

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها و اقدامات زیرساختی در حوزه راه و پل‌ها نیازمند روایت‌گری صحیح است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ادراک‌سازی و تصویرسازی درست از خدمات انجام‌شده اهمیت ویژه‌ای دارد.
درمحمدی کار همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را از مقدس‌ترین خدمات دانست و تصریح کرد: اطلاعات و اقدامات ارزشمند باید به‌گونه‌ای ارائه شود که امیدآفرین و حیات‌بخش باشد و نباید صرفاً به انتشار خبر خام بسنده کرد.
وی با اشاره به گسترش رسانه‌های نوین گفت: امروز هر فرد یک رسانه است و در چنین شرایطی، گروه‌های مرجع و راهداران می‌توانند به‌عنوان سفیران رسانه‌ای سازمان ایفای نقش کنند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *