آئين نكوداشت مقام شامخ استاد ، امروز و در فضايي صميمي، با حضور رئیس سازمان، جمعی از مدرسین، مدیران برتر در امر آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی، رابطین برتر دستگاه های اجرایی استان و همکاران مدیریت آموزش کارکنان دولت استان، با هدف پاسداشت مقام معلم و ارج نهادن به تلاش هاي ارزشمند این عزیزان، در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، در اين مراسم، رئیس سازمان، ضمن تبريك و گرامیداشت هفته معلم از تلاشها و خدمات ارزشمند مدرسین پرتلاش استان، قدرداني کرد و اين روز را فرصتي ارزشمند براي ارج نهادن به جايگاه والاي معلمي دانست.
بهدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم، به ویژه شهید آیت الله مرتضی مطهری(ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم بویژه شهدای معلم مدرسه میناب در جنگ رمضان، تأکید کرد: روحیه ایثار، تعهد و عشق به آموزش که در سیره شهیدان معلم تجلی یافته، باید چراغ راه ما در مسیر تحول آموزشی باشد.
وی با بیان اینکه امروز بهترین راه بزرگداشت مقام معلم، عمل به رسالت آموزشی با کیفیت، اخلاق مداری و تأثیرگذاری اجتماعی است، از مدرسین و همكاران خواست تا با همراهي و همافزايي، مسير تحول و ارتقاي دانش و مهارت کارکنان دولت در استان را با سرعت و قدرت بيشتري دنبال كنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، همچنین در ادامه، با ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی سازمان گفت: در سال 1404 در مجموع تعداد 113 دوره آموزشی با 3452 نفر شرکت کننده از دستگاه های مختلف اجرایی استان و 27457 نفر ساعت در سطوح عمومی و فرهنگی، مدیران، کارمندان جدیدالاستخدام و شغلی برگزار گردید.
یادآور می شود در این مراسم، از 22 نفر از مدرسین دورههاي آموزشی ضمن خدمت كاركنان دولت و 4 نفر از مدیران کل برتر دستگاه های اجرایی استان، در امر آموزش و 4 نفر از رابطين برتر آموزشي دستگاههاي اجرايي استان، با اهداي گل و لوح تقدير، تجليل شد.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی