تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش
موضوع:‌ استان
شماره: 27802

آئين نكوداشت مقام معلم در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي خراسان جنوبي برگزار شد

آئين نكوداشت مقام شامخ استاد ، امروز و در فضايي صميمي، با حضور رئیس سازمان، جمعی از مدرسین، مدیران برتر در امر آموزش کارکنان دستگاه های اجرایی، رابطین برتر دستگاه های اجرایی استان و همکاران مدیریت آموزش کارکنان دولت استان، با هدف پاسداشت مقام معلم و ارج نهادن به تلاش‌ هاي ارزشمند این عزیزان، در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.