بازدید: 952 نفر نویسنده: احسان فوداجی یادداشت‌ها ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ | 10:41
0

کمبود پول نقد در بیرجند؛ گلایه مردم از سقف یک میلیون تومانی پرداخت نقدی بانک‌ها

در روزهای اخیر، کمبود پول نقد در بیرجند به یکی از مشکلات جدی شهروندان تبدیل شده است. بسیاری از مردم می‌گویند تعدادی از عابربانک‌ها خالی هستند و دریافت پول نقد از شعب بانک‌ها نیز با محدودیت شدید همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، این روزها کمبود پول نقد و خالی بودن بیشتر عابر بانک های سطح شهر سبب نارضایتی مردم شده است.

به گفته شهروندان، برخی بانک‌ها تنها تا سقف یک میلیون تومان به مشتریان پول نقد پرداخت می‌کنند؛ رقمی که به اعتقاد مردم، پاسخگوی هزینه‌های روزمره نیست و مشکلات زیادی برای خانواده‌ها و کسبه ایجاد کرده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در شرایطی که نگرانی‌های عمومی افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای برداشت پول نقد بیشتر می‌شود و این موضوع می‌تواند فشار زیادی به شبکه بانکی وارد کند. با این حال مردم انتظار دارند مسئولان و شبکه بانکی با شارژ منظم عابربانک‌ها و افزایش سقف پرداخت نقدی، شرایط را مدیریت کرده و از نگرانی شهروندان بکاهند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *