بازدید: 824 نفر نویسنده: احسان فوداجی استان ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ | 10:13
0

افزایش نظارت بر عیار و انگ‌گذاری طلا در خراسان جنوبی

بذری گفت : بر اساس ماده‌ی 7 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مصوب در زمینه‌ی مصنوعات فلزات گرانبها ، سازمان ملی استاندارد ایران، تنها مرجع قانونی انگ‌گذاری و تعیین عیار فلزات گرانبهاست و عیار رسمی مصنوعات فلزات گرانبها در استاندارد رسمی مربوطه مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مصظفی بذری گفت : بر اساس ماده‌ی 7 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مصوب در زمینه‌ی مصنوعات فلزات گرانبها ، سازمان ملی استاندارد ایران، تنها مرجع قانونی انگ‌گذاری و تعیین عیار فلزات گرانبهاست و عیار رسمی مصنوعات فلزات گرانبها در استاندارد رسمی مربوطه مشخص شده است.

مصطفی بذری مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی با بیان این مطلب و اشاره بر اجباری بودن حک کد شناسایی بر روی تمامی مصنوعات طلا، بیان داشت : حک نمودن کد شناسایی بر روی تمامی مصنوعات طلا در واحد‌های تولیدی و عرضه کننده این مصنوعات اجباری است و در صورت مشاهده مصنوعات طلای فاقد کد شناسایی در مراکز صنفی و یا مشاهده فاکتور فروش بدون درج کد شناسایی مصنوع فروخته شده ، این اداره کل علیه متخلفان اقدامات قانونی را انجام می‌دهد.

مدیر کل استاندارد خراسان جنوبی به تحقق 100 درصدی برنامه پیش بینی شده سال 1404 در خصوص آزمون انگ فلزات گرانبها اشاره کرد و گفت: در سالی که گذشت 16 مورد آزمون انگ فلزات گرانبها از واحد تولیدی دارای کد شناسایی انجام شد که شاهد تحقق کامل برنامه پیش بینی شده در خصوص آزمون انگ فلزات گرانبها بوده ایم.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *