بازدید: 833 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان بیرجند ۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ | 10:03
0

اسکان رایگان برای مسافران و تسهیلات ویژه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، از موفقیت برنامه‌های اسکان این نهاد در تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ خبر داد و آمار دقیق خدمات ارائه شده به مسافران و فرهنگیان را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهدی مرتضوی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت‌های گسترده ستاد اسکان تا تاریخ ۲۸ فروردین ماه، اعلام کرد که در این مدت مجموعاً ۱۲,۰۵۱ نفر در قالب ۲,۸۷۸ خانواده در مراکز اسکان استان خراسان جنوبی پذیرفته شده‌اند.

مرتضوی با اشاره به تسهیلات ویژه برای معلمان افزود: مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اسکان تمامی فرهنگیان در طول ایام نوروز با نرخ نیم‌بها و با هدف حمایت از این قشر ارزشمند انجام شد.

وی همچنین به اجرای مصوبه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۵، با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و جهت تسهیل سفر و همدلی با مردم و‌مسافرین که از مناطق جنگی به استان تشریف آوردند، اسکان در تمامی مراکز اسکان استان تا تاریخ ۱۵ فروردین برای تمامی مسافرانی که از خارج از استان وارد شده بودند، به‌صورت رایگان در نظر گرفته شد. در این بازه زمانی تمامی مسافرین به صورت ۱۰۰ درصد پذیرش و از اسکان رایگان بهره مند شدند که شامل ۸۸۶ خانواده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان، از تلاش ستاد اسکان و تمامی دست‌اندرکارانی که باعث آرامش و رفاه مسافران در طول ایام تعطیلات شدند، قدردانی کرد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *