بازدید: 535 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان شهرداری ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ | 08:20
0
همزمان با اولین روز از دهه کرامت:

پرچم بزرگ «یا علی ابن موسی الرضا(ع)» در فرهنگسرای شهرداری بیرجند به اهتزاز درآمد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، از آذین بندی خیابان‌های اصلی شهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت‌ و گرامیداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خرااسن جنوبی،حمیدرضا حبیبی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت طی مراسمی با شکوه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و مجمع خادمین رضوی، پرچم بزرگ «یا علی ابن موسی‌الرضا(ع)» در فرهنگسرای شهرداری و بر فراز شهر بیرجند، به اهتزاز درآمد.
وی افزود: آذين بندی سطح شهر با نصب تعداد ۲۰۰۰ پرچم و ريسه در خیابان‌های اصلی شمال و جنوب شهر، از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری بیرجند به مناسبت دهه کرامت می‌باشد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *