تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش
موضوع:‌ شهرداری
شماره: 27420

پرچم بزرگ «یا علی ابن موسی الرضا(ع)» در فرهنگسرای شهرداری بیرجند به اهتزاز درآمد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، از آذین بندی خیابان‌های اصلی شهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت‌ و گرامیداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، خبر داد.