
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند، از آذین بندی خیابانهای اصلی شهر به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و گرامیداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و امام رئوف حضرت علیبن موسیالرضا(ع)، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خرااسن جنوبی،حمیدرضا حبیبی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت طی مراسمی با شکوه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و مجمع خادمین رضوی، پرچم بزرگ «یا علی ابن موسیالرضا(ع)» در فرهنگسرای شهرداری و بر فراز شهر بیرجند، به اهتزاز درآمد.
وی افزود: آذين بندی سطح شهر با نصب تعداد ۲۰۰۰ پرچم و ريسه در خیابانهای اصلی شمال و جنوب شهر، از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری بیرجند به مناسبت دهه کرامت میباشد.