بازدید: 2093 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ | 20:16
0

تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، امنیت و رفاه مردم را تضمین می‌کند

استاندار خراسان جنوبی گفت:تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای، امنیت و رفاه مردم را تضمین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،سیدمحمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی در دیدار با کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن خداقوت به کارمندان این مجموعه افزود راهداری‌ و حمل ونقل جاده‌ای استان در ارتقای ایمن محورهای استان همواره کف میدان بوده اند که این امر باعث کاهش تصادفات در نوروز سال گذشته شد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی خرداد در اوج جنگ با مدیریت مجموعه حمل و نقل جاده ای کمبودهایی اقلام اساسی را در استان شاهد نبودیم .

استاندار خراسان جنوبی به مطالبه و اعتراض برخی رانندگان اشاره و تصریح کرد با برنامه ریزی و مدیریت تعامل با مجموعه حمل و نقل استان کارهای خوبی در راستای پیگیری مطالبات انجام شد

هاشمی تصریح کرد: در شرایط جنگ رمضان و شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی خسارت متعددی به زیرساخت های کشور وارد شد، در این زمان عزیزانی که در حوزه راهداری حمل و نقل خدمت کردند کم از هدایتگران لانچر ندارد .

وی اضافه کرد آرامشی که در بازار استان شکل گرفته نشان از مدیریت و همراهی زنجیروار در استان بوده و با مدیریت همکاران مجموعه راهداری و حمل و نقل و مشارکت رانندگان بخصوص بخش حمل و نقل جاده ای،کالا های اساسی به موقع به استان انتقال و ذخیره سازی ها انجام شد.

هاشمی حضور مستمر مدیرکل و معاونین این اداره کل در سطح محورها و رصد فعالیت ها را نشان از خدمتگذاری، تعهد و مسئولیت‌پذیری در خدمت رسانی به مردم دانست. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وسعت و طول محورهای استان تصریح کرد نگهداری از این محورها کاری حجیم، پراکنده و وسیع است که با تلاش شبانه‌روزی و مداوم راهداران در تمامی ایام سال خدمات مستمر در راستای تأمین ایمنی مسافران و روان‌سازی تردد انجام می شود.

هاشمی با اشاره به اهمیت مرز ماهیرود در توسعه مبادلات اقتصادی و ترانزیتی استان تصریح کرد: ۳۹درصد کالای صادراتی به کشور افغانستان از طریق مرز ماهیرود انجام شده است که به همت و تلاش مجموعه حمل و نقل است و همچنین در زمان جنگ رمضان تردد روزی ۱۴۰۰ ناوگان باری نشان از تعصب به کار و اعتقاد قلبی و تعهد این مجموعه است.

وی به مدیریت درست در بحث سیلاب ها در استان اشاره و تصریح کرد کار به صورت جزیره ای عملکرد ندارد فعالیت ها باید تیمی باشد و با هماهنگی کارها به خوبی انجام می شود استاندار خراسان جنوبی در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در مناسبت‌های مختلف گفت: مردم خراسان جنوبی همواره با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور دارند و وظیفه مسئولان است که باید قدردان مردم بوده و اولویت کار در ادارات تکریم ارباب رجوع باشد.

اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه تصریح کرد همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بر اساس وظیفه در ایام تعطیلات و پیک سفر موظف به انجام ماموریت های محوله برای ارتقای ایمنی راه ها هستند.

وی افزود در سال‌جاری حساسیت خاصی در ارتقای ایمنی جاده ها و تردد ها داشتیم تا رضایت کامل مترددین جاده ای را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به آماده باش همکاران مجموعه از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه در سطح جاده ها تصریح کرد: در میدان جنگ رمضان در تأمین ایمنی مسافران و روان‌سازی تردد در راستای وظایف خود با تمام توان خدمت رسانی کردیم.

جلال زاده به وسعت زیاد استان و کمبود در تأمین اعتبارها اشاره کرد و افزود علی رغم این موارد طی سال گذشته عملیات های متعددی در راستای حفظ و نگهداری محورهای استان انجام شده است.

وی به ساخت احداث راه روستایی در استان اشاره کرد و افزود: حدود 61 کیلومتر راه روستایی برای دسترسی و تردد ایمن روستاییان طی سال گذشته احداث شده است که تعداد 20 روستا با 448 خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: در حال حاضر 38 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *