بازدید: 1065 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۱۶ فروردین ۱۴۰۵ | 12:14
0

تحقق 161 درصدی آموزشی برون سازمانی در خراسان جنوبی

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از تحقق 161 درصدی آموزشی برون سازمانی در خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهندس بذری مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت : با توجه به اهمیت بروز رسانی و افزایش سطح آگاهی و علمی مدیران فنی آزمایشگاه ها و ارتقاء دانش فنی و اطلاعاتی واحدهای تولیدی تا پایان سال گذشته، بیش از 5030 نفر ساعت آموزش برون سازمانی طی11 دوره آموزشی ، توسط واحد آموزش و ترویج این اداره کل برگزار شده است که درصد تحقق در این برنامه 161 درصد بوده است.

مدیر کل استاندارد استان با تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح آموزشی افزود: اداره کل استاندارد با توجه به وظایف و مسؤولیت ها ، اهداف سازمانی و همچنین برنامه های آموزشی ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ، هر ساله دوره های آموزشی متعددی توسط اساتید برجسته با هدف ارتقاء دانش فنی و افزایش اطلاعات افراد متقاضی شرکت در این دوره ها ، برگزار می کند.
قابل ذکر است دوره های آموزش برون سازمانی شامل مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ، کارشناسان استاندارد ، دانشجویان مراکز علمی ، کارکنان سایر دستگاه های دولتی و … میباشد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *