
مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از تحقق 161 درصدی آموزشی برون سازمانی در خراسان جنوبی خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهندس بذری مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت : با توجه به اهمیت بروز رسانی و افزایش سطح آگاهی و علمی مدیران فنی آزمایشگاه ها و ارتقاء دانش فنی و اطلاعاتی واحدهای تولیدی تا پایان سال گذشته، بیش از 5030 نفر ساعت آموزش برون سازمانی طی11 دوره آموزشی ، توسط واحد آموزش و ترویج این اداره کل برگزار شده است که درصد تحقق در این برنامه 161 درصد بوده است.
مدیر کل استاندارد استان با تاکید بر اهمیت ارتقاء سطح آموزشی افزود: اداره کل استاندارد با توجه به وظایف و مسؤولیت ها ، اهداف سازمانی و همچنین برنامه های آموزشی ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ، هر ساله دوره های آموزشی متعددی توسط اساتید برجسته با هدف ارتقاء دانش فنی و افزایش اطلاعات افراد متقاضی شرکت در این دوره ها ، برگزار می کند.
قابل ذکر است دوره های آموزش برون سازمانی شامل مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی ، کارشناسان استاندارد ، دانشجویان مراکز علمی ، کارکنان سایر دستگاه های دولتی و … میباشد.