بازدید: 679 نفر نویسنده: احسان فوداجی خوسف ۵ فروردین ۱۴۰۵ | 08:52
0

اقدام به موقع محیط بانان در جلوگیری از شکار غیر مجاز در شهرستان خوسف

محیط بانان نمایندگی حفاظت محیط‌ زیست شهرستان خوسف با همکاری محیط بانان مرکز استان موفق به دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید در شهرستان خوسف شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،علی سعیدی سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: محیط بانان حین گشت و کنترل در یکی از مناطق آزاد شهرستان در یک اقدام هوشمندانه موفق به جلوگیری از شکار غیر مجاز در این شهرستان شدند .

سعیدی افزود: محیط بانان ضمن دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید قبل از شروع به شکار موفق به کشف و ضبط دو قبضه سلاح شکاری از متخلفان شدند .

سعیدی اظهار داشت : پرونده متخلفان دستگیر شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان خواهد شد .

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *