
محیط بانان نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف با همکاری محیط بانان مرکز استان موفق به دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید در شهرستان خوسف شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،علی سعیدی سرپرست نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: محیط بانان حین گشت و کنترل در یکی از مناطق آزاد شهرستان در یک اقدام هوشمندانه موفق به جلوگیری از شکار غیر مجاز در این شهرستان شدند .
سعیدی افزود: محیط بانان ضمن دستگیری سه نفر متخلف شکار و صید قبل از شروع به شکار موفق به کشف و ضبط دو قبضه سلاح شکاری از متخلفان شدند .
سعیدی اظهار داشت : پرونده متخلفان دستگیر شده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان خواهد شد .