تسلیت مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان خراسان جنوبی در پی شهادت جمعی از کارکنان سازمان منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی و آمریکایی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از کارکنان خدوم و مؤمن سازمان راهداری و حملونقل جادهای گردید ضایعهای جبرانناپذیر برای جامعه راهداران و عموم مردم ایران است. این عزیزان، نماد ایثار و ازخودگذشتگی بودند که جان شیرین خود را در مسیر خدمت به مردم فدا کردند.
بیتردید خون پاک این شهیدان راه خدمت، مشعل فروزانی خواهد بود که مسیر ایمان، ایثار و خدمت صادقانه را برای آیندگان روشن نگاه خواهد داشت و یاد و نامشان جاودانه خواهد ماند.
ایثارگری و غیرت این شهدا که جان خود را در راه میهن عزیزمان فدا کردند، لوح زرینی دیگر به کتاب افتخارآفرینی حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای افزوده و یاد و نام آنها در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود.
اینجانب شهادت این عزیزان را به خانوادههای داغدار، همکاران گرامی در سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و ملت سرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض مینمایم و از درگاه پروردگار منان برای شهدای گرانقدر، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر و بردباری خواهانم.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی