بازدید: 2237 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ | 21:06
0

تاکید بر نظارت بازار و تامین کالاهای اساسی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی بر نظارت بر بازار و تامین کالا های اساسی استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراشان جنوبی،مجتبی شریعتی در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی از بازارها، نتیجه مستقیم هماهنگی بین دستگاه‌های تخصصی، نظارتی، امنیتی و بخش خصوصی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به شاخص‌های اقتصادی گفت: در هفت ماه متوالی ، کمترین نرخ تورم در کشور را داشته ایم.

شریعتی با بیان اینکه اکنون کمبودی در بازار استان وجود ندارد و ذخایر استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد اظهارکرد:  اما باید حفظ ذخایر استان مدنظر قرار گیرد و خودمراقبتی انجام شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری استان با اشاره به توزیع میوه تنظیم بازار گفت: باید توزیع میوه تنظیم بازار علاوه بر شهرستان های استاد در روستاها نیز صورت گیرد و این موضوع دارای اهمیت بسیاری است.

شریعتی خاطر نشان کرد:تیم‌های نظارتی به صورت روزانه در سطح بازار حضور دارند و مردم هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد‌ و باید این نظارت ها همچنان ادامه داشته باشد.

 

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *