سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی بر نظارت بر بازار و تامین کالا های اساسی استان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراشان جنوبی،مجتبی شریعتی در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی از بازارها، نتیجه مستقیم هماهنگی بین دستگاههای تخصصی، نظارتی، امنیتی و بخش خصوصی را نشان میدهد.
وی با اشاره به شاخصهای اقتصادی گفت: در هفت ماه متوالی ، کمترین نرخ تورم در کشور را داشته ایم.
شریعتی با بیان اینکه اکنون کمبودی در بازار استان وجود ندارد و ذخایر استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد اظهارکرد: اما باید حفظ ذخایر استان مدنظر قرار گیرد و خودمراقبتی انجام شود.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری استان با اشاره به توزیع میوه تنظیم بازار گفت: باید توزیع میوه تنظیم بازار علاوه بر شهرستان های استاد در روستاها نیز صورت گیرد و این موضوع دارای اهمیت بسیاری است.
شریعتی خاطر نشان کرد:تیمهای نظارتی به صورت روزانه در سطح بازار حضور دارند و مردم هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد و باید این نظارت ها همچنان ادامه داشته باشد.
منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی