بازدید: 683 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان خوسف ۹ اسفند ۱۴۰۴ | 09:02
0

تحویل یک دستگاه خودرو عملیاتی KMC T8 به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف

با پیگیری‌های مجدانه دکتر هاشمی نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های خوسف، بیرجند و درمیان یک دستگاه خودرو عملیاتی KMC T8 به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف نحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،با پیگیری‌های مجدانه دکتر هاشمی نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های خوسف، بیرجند و درمیان یک دستگاه خودروی عملیاتی به شبکه بهداشت شهرستان خوسف تحویل داده شد. ایشان تقویت زیرساخت‌های نقلیه شبکه بهداشت و درمان را مولفه‌ای مهم در افزایش کیفیت خدمت‌رسانی در شهرستان دانست.

تحویل این خودرو ، گام مهمی در ارتقاء و تسهیل دسترسی به نقاط تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف محسوب می‌شود و به تقویت عملیات اجرایی و خدمات‌رسانی به ساکنان منطقه کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است شهرستان خوسف با مساحت ۱۶۰۲۹ کیلومتر مربع، سومین شهرستان وسیع استان خراسان جنوبی می‌باشد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *