
با پیگیریهای مجدانه دکتر هاشمی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای خوسف، بیرجند و درمیان یک دستگاه خودرو عملیاتی KMC T8 به شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف نحویل داده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،با پیگیریهای مجدانه دکتر هاشمی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای خوسف، بیرجند و درمیان یک دستگاه خودروی عملیاتی به شبکه بهداشت شهرستان خوسف تحویل داده شد. ایشان تقویت زیرساختهای نقلیه شبکه بهداشت و درمان را مولفهای مهم در افزایش کیفیت خدمترسانی در شهرستان دانست.
تحویل این خودرو ، گام مهمی در ارتقاء و تسهیل دسترسی به نقاط تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوسف محسوب میشود و به تقویت عملیات اجرایی و خدماترسانی به ساکنان منطقه کمک خواهد کرد.
لازم به ذکر است شهرستان خوسف با مساحت ۱۶۰۲۹ کیلومتر مربع، سومین شهرستان وسیع استان خراسان جنوبی میباشد.