بازدید: 1148 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۱۸ تیر ۱۴۰۴ | 11:12
0
از ابتدای سالجاری صورت گرفت

انجام بیش از 890 کیلومتر خط کشی در محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری ادار کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از خط کشی 890 کیلومتر در سطح جاده های استان از ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی؛ سید محمد فرخی معاون راهداری این اداره کل اظهار داشت: تشخیص و تعیین مسیر در جاده ها از مهمترین عواملی است که به کاربران جاده ای کمک می کند تا در تردد دچار مشکل نشوند و براین اساس این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اقداماتی چون خطکشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت های راهداری را بطور مستمر انجام می دهد تا کاربران جاده‌ای به سلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به انجام خط کشی 890 کیلومتر و طراحی، ساخت، جانمایی و نصب 2307عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در سه ماهه سالجاری گفت: 168 متر مربع تابلو اطلاعاتی تعمیر و نصب ،2 کیلومتر حفاظ نصب و همچنین 58دماغه نیز در محورهای استان ایمن سازی شده است.

فرخی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای و اصل بخشنده بودن جاده‌ها این اداره توانسته طی زمان مذکور 13.5 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم به انجام رساند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *