بازدید: 1611 نفر نویسنده: احسان فوداجی بیرجند ۷ فروردین ۱۴۰۴ | 11:52
0

توقيف 14 دستگاه خودروي شوتي و کشف11هراز ليتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان از کشف 11 هزار ليتر سوخت قاچاق و توقيف 14 دستگاه خودروي شوتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، سرهنگ” حسين عرب” اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان نهبندان در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور هاي فرعي به 12 دستگاه دستگاه خودروي سواري و 2 دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسي بيشتر خودروها را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از خودروها مقدار 11 هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فراوردهاي نفتي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان بيان داشت: مأموران در اين خصوص 14 دستگاه خودرو توقيف و 14 نفر متهم دستگير که به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس و يا از طريق پيامك با سامانه 11056 موضوع را به پليس اطلاع

دهند.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *