بازدید: 1499 نفر نویسنده: زهرا رضوانیان استان ۷ بهمن ۱۴۰۳ | 11:53
0

نصب بیش از 8450 عدد تابلو و علائم در محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از نصب بیش از 8478 تابلو و علائم اطلاعاتی به منظور هدایت مسیر در سطح محورهای مواصلاتی استان خبرداد.

به گزارش نگاه خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، محمد فدوی، معاون راهداری این اداره کل از انجام پروژه‌های متعددی به منظور افزایش ایمنی جاده‌ها و بهبود شرایط تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری 8478 تابلو و علائم اخطاری و انتظامی در سطح محورهای خراسان جنوبی نصب شده است که هدف آن افزایش آگاهی رانندگان و هدایت بهتر آن‌ها در مسیرهای مختلف است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی همچنین طی این مدت به خط‌کشی 2870 کیلومتر از جاده‌ها اشاره کرد.
وی ادامه داد: در راستای افزایش ایمنی، 7100 متر نیوجرسی مفصلی نیز در نقاط حساس نصب شده است که به عنوان موانع فیزیکی نقش مهمی در جلوگیری از انحراف خودروها دارند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به نصب و تعمیر 13 کیلومتر گاردریل اشاره کرد .
فدوی همچنین از اجرای بیش از 15 کیلومتر روشنایی در نقاط پرخطر خبر داد و افزود: این پروژه به ویژه در نقاطی که نیاز به روشنایی بیشتر وجود دارد، می‌تواند به افزایش دید رانندگان کمک کند.
معاون راهداری در پایان تأکید کرد: حدود 90 کیلومتر شیب شیروانی در سطح محورهای استان انجام شده است که عملیات فوق الذکر به بهبود ایمنی جاده‌ها کمک شایانی خواهد کرد.
وی یادآور شد: توجه به تابلوها و علائم جاده ای باعث کاهش خطرات و حوادث جاده ای و در نتیجه کاهش تصادفات می شود.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی

منبع خبر: نگاه خراسان جنوبی

نویسنده
زهرا رضوانیان
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *