به گزارش نگاه خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با بیان اینکه هم اکنون 176بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت: از این تعداد 42 نفرمبتلا قطعی بیماری کرونا و 10 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
دکتر دهقانی افزود: حال عمومی 4 نفر از بیماران کرونایی بستر در بخش مراقبتهای ویژه وخیم است.