به گزارش نگاه خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:هم اکنون 125بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری اند که از این تعداد ۴۸ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا هستند.
دکتر دهقانی افزود: از بیماران کرونای بستری در بیمارستانها ۱۴نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی در استان نداشتیم گفت: از این تعداد بیمار کرونایی بستری در بخش مراقبتهای ویژه حال 8نفر مناسب نیست.