بازدید: 2433 نفر نویسنده: احسان فوداجی اجتماعی ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | 20:29
0

شناسایی 8 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا

کرونا

به گزارش نگاه خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تا کنون از 6 هزار و 57 آزمایش انجام شده، ۵ هزار و 357 نفر تست شان منفی و 700 نفر جواب تست شان مثبت شد.

مهدی زاده افزود: از این تعداد 700 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و یا از موارد سرپایی بودند و 7 نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال عمومی این بیماران خوب است.

وی با اشاره به شناسایی 8 مورد جدید مبتلا به کرونا (یک نفر بستری و 7 نفر سرپایی) در ۲۴ساعت گدشته از بین 143 آزمایش انجام شده، گفت: از نمونه‌ های مثبت امروز از شهرستان‌های سرایان، درمیان و نهبندان هر کدام دو نفر و شهرستانهای بیرجند و قاین هرکدام یک نفر هستند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوت ناشی از ویروس کرونا از بیرجند گزارش شده است، افزود: با این مورد جدید تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان جنوبی به 46 نفر رسید.
وی غربالگری مرحله دوم این بیماری را 475 هزار و 753 نفر افراد بالای ۱۵سال عنوان کرد.

شبکه های اجتماعی نگاه خراسان جنوبی
نویسنده
احسان فوداجی
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید، فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *