به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، مهدی بهترین، شهردار بیرجند شامگاه سه شنبه در آیین جشن خیابانی غدیر، افتتاح بلوار پزشک و رونمایی از اتوبوس های جدید درون...