تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ - 1 هفته پیش
موضوع:‌ استان
شماره: 28257

نصب سامانه GPS در ناوگان مسافربری خراسان جنوبی الزامی شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای طرح الزام نصب و فعال‌سازی سامانه موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS) در ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری استان خبر داد و گفت: ناوگان فاقد این سامانه پس از پایان مهلت‌های تعیین شده امکان دریافت صورت وضعیت نخواهند داشت.