
در ادامه پیگیریهای دکتر سید حسن هاشمی نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برای رفع چالشهای آبرسانی مجتمع فخرود شهرستان درمیان، چاه شماره ۵ این مجتمع با تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به بهرهبرداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برای رفع چالشهای آبرسانی مجتمع فخرود شهرستان درمیان، چاه شماره ۵ این مجتمع با تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به بهرهبرداری رسید.
این اقدام در پی برگزاری نشست تخصصی بررسی مشکلات آبرسانی مجتمع فخرود و با هدف تقویت زیرساختهای تأمین آب شرب روستاهای تحت پوشش این مجتمع انجام شد؛ موضوعی که طی ماههای اخیر از مطالبات جدی ساکنان منطقه و محور پیگیریهای مستمر مسئولان بوده است.
بهرهبرداری از چاه شماره ۵، ظرفیت تأمین و پایداری آب شرب در روستاهای تحت پوشش مجتمع فخرود را ارتقا داده و گامی مؤثر در جهت کاهش تنشهای آبی، تقویت شبکه آبرسانی و پاسخ به بخشی از نیازهای زیرساختی منطقه به شمار میرود.
دکتر هاشمی با قدردانی از همکاری مدیرعامل، کارشناسان و مجموعه شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در به ثمر نشستن این اقدام، تأکید کرد: تأمین زیرساختهای اساسی و پاسخگویی به مطالبات مردم، از مهمترین اولویتهای توسعه متوازن در مناطق مختلف حوزه انتخابیه است و پیگیری این مسائل تا دستیابی به نتایج ملموس برای مردم با جدیت ادامه خواهد داشت.
بهرهبرداری از این چاه، نمونهای از همافزایی میان پیگیریهای میدانی، اقدامات کارشناسی و همکاری دستگاههای اجرایی در مسیر ارتقای کیفیت خدمات عمومی و تأمین نیازهای اساسی مردم منطقه به شمار میرود.