تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ - 2 هفته پیش
موضوع:‌ خوسف
شماره: 28207

خوسف به قطب انرژی‌های پاک در خراسان جنوبی تبدیل شده است

فرماندار خوسف گفت: با بهره‌برداری از ۱۲۸ نیروگاه خورشیدی و اجرای طرح‌های جدید در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، شهرستان خوسف به یکی از پیشگامان توسعه انرژی‌های پاک در خراسان جنوبی تبدیل شده و ظرفیت تولید برق خورشیدی آن از میزان مصرف برق شهرستان در اوج بار تابستانه نیز فراتر رفته است.