تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ - 3 هفته پیش
موضوع:‌ راهداری
شماره: 28122

آموزش بیش از ۲۳۰۰ کاربر آسیب‌پذیر جاده‌ای در خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای برنامه‌های آموزشی ویژه کاربران آسیب‌پذیر جاده‌ای در سطح استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از موتورسواران و عابران پیاده در دوره‌های آموزشی ایمنی ترافیک شرکت کرده‌اند.