
مصدوم حادثه سقوط در چاه ۱۵ متری در حوالی روستای اسفزار بیرجند با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند گفت: ساعت ۲:۴۰دقیقه بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت حادثه سقوط در چاه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی توسط عوامل هلال احمر اعلام شد.
عنایتی افزود:ابتدا تیمهای واکنش سریع هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از بررسی محل حادثه با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و اعلام کردند که قادر به انجام عملیات نجات نیستند و پس از آن تیم امداد سازمان آتش نشانی به محل اعزام و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد چاه، مصدوم از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
وی با اشاره به اینکه محدوده خدمات سازمان آتش نشانی حریم شهر است، خواستار پیگیری موضوع توسط مسئولان استانی شد.