
مدیرکل زندانهای استان خراسان جنوبی از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان تحت نظارت الکترونیک همزمان با دومین سالگرد شهدای خدمت خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاستهای کاهش جمعیت کیفری و حمایت از بنیان خانواده انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،عبدی مدیرکل زندانهای استان خراسان جنوبی، همزمان با دومین سالگرد شهدای خدمت، از آزادی ۲۵ نفر از زندانیان تحت نظارت الکترونیک با استفاده از مرخصی پایان حبس خبر داد.
وی اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی و همکاری کارکنان اداره مراقبت الکترونیک، فرآیند اصلاح مبالغ جزای نقدی زندانیان مشمول، مطابق بخشنامه جدید، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شد.
عبدی افزود: با تعامل مؤثر مراجع قضایی و اخذ دستورات لازم، ۲۵ نفر از زندانیان تحت نظارت الکترونیک، بهطور همزمان و تنها در یک روز،با استفاده از مشوقات قانونی بهرهمند و به آغوش خانوادههای خود بازگشتند که این اقدام از جمله موارد کمسابقه در حوزه اجرای احکام و مراقبت الکترونیک به شمار میرود.