
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسانجنوبی گفت: طی چهار سال گذشته بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت بین مزارع در استان اجرا شده و همزمان با احیای قنات روستای زیدان، تعداد قنوات احیاشده توسط بسیج سازندگی در خراسانجنوبی به یکهزار و ۳۸۶ رشته قنات رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسانجنوبی امروز در حاشیه مراسم افتتاح آسفالت راه روستای زیدان و قنات این روستا که با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسانجنوبی همراه بود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهار سال میشود که موضوع آسفالت بین مزارع در سطح استان خراسانجنوبی آغاز شده است.
وی افزود: طی این چهار سال بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع کار اجرای آسفالت پروژه صورت گرفته است.مسئول بسیج سازندگی خراسانجنوبی به احیای قنات روستای زیدان با همکاری بسیج سازندگی اشاره و بیان کرد: با احیای قنات روستای زیدان تعداد قنوات احیای شده استان از ابتدای واگذاری این موضوع به بسیج سازندگی ۱۳۸۶ قنات احیا شده است.
هنری عنوان کرد: با این تعداد قنات کار احیای بیش از ۳۸۲ کیلومتر قنات صورت گرفته است.
وی گفت: کار بسیج و سپاه انجام پروژههای اولویتدار که نیاز مردم میباشد بوده و هدف منتفع شدن مردم از پروژه ها با همکاری خود مردم و مشارکت خیرین میباشد.
مسئول بسیج سازندگی خراسانجنوبی بیان کرد: قنات روستای زیدان از جمله پروژه هایی بود که سالهای زیادی نیمه تمام مانده و با همکاری مردم، خیرین و بسیج سازندگی احیا شد.
هنری خاطرنشان کرد: از هشت هزار قنات استان خراسان جنوبی تاکنون سه هزار رشته قنات احیا شده که بخش اعظمی توسط بسیج سازندگی انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: احیای قنات روستای زیدان به روح بلند شهید محمد کاظمی اهدا شد.