
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در روز جاری خبر داد و گفت: در این عملیات ۵ دستگاه خودروی سنگین توقیف و ۵ متهم دستگیر شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی، سرهنگ محمود علیپور جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای اجرای طرحهای مقابله با قاچاق فرآوردههای نفتی و کنترل محورهای مواصلاتی استان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند در روز گذشته ۲ دستگاه تانکر و ۳ دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها در مجموع ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که خارج از شبکه قانونی توزیع در حال انتقال بود، کشف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ۵ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علیپور ارزش ریالی سوختهای کشفشده را بنا بر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پلیس با قاچاقچیان و اخلالگران نظام اقتصادی با قاطعیت برخورد میکند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۸۰ هزار لیتر انواع فرآوردههای نفتی قاچاق در سطح استان کشف شده است.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه قاچاق سوخت، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.