
نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان میناب، ضمن ادای احترام به مقام شهدای کودک این شهرستان، در آیین تجلیل از خانوادههای معلمان و دانشآموزان مدرسه «شجره طیبه» حضور یافت و بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و تقویت نظام تعلیم و تربیت تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا و حمایت از فعالان عرصه فرهنگ، آموزش و هنر، دکتر سید حسن هاشمی، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با حضور در شهرستان میناب، یاد و خاطره کودکان شهید این شهرستان را گرامی داشت و با قرائت فاتحه بر مزار آنان، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
وی همچنین در مراسم تجلیل از خانوادههای معلمان و دانشآموزان مدرسه «شجره طیبه» میناب حضور یافت و ضمن قدردانی از تلاشهای فرهنگیان، بر ضرورت توجه ویژه به ارتقای نظام آموزشی و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه تأکید کرد.
در ادامه این سفر، نشست مشترک کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون، رؤسای دانشگاهها، مسئولان پارکهای علم و فناوری هرمزگان و جمعی از هنرمندان بیرجندی در بندرعباس برگزار شد.
در این نشست، چالشها و مسائل حوزه آموزش، پژوهش و فناوری مورد بررسی قرار گرفت و از استاد احسان بخش، هنرمند برجسته و نقاش چهرههای ماندگار از مدرسه شجره طیبه میناب، به پاس فعالیتهای هنری و فرهنگی وی تقدیر شد.
این حضور و برنامهها، نمادی از توجه به ظرفیتهای فرهنگی، آموزشی و هنری و نیز همدلی با مردم شهرستان میناب در مسیر توسعه و تعالی کشور عنوان شده است.