
در شب بیست و سوم، مردم ولایتمدار خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در حمایت از ایران، بار دیگر عشق و ارادت خود را به میهن به نمایش گذاشتند این شب بهیادماندنی در بیرجند، با پذیرایی گرم و پرشور مدیرعامل منطقه ویژه همراه بود و موکب منطقه ویژه نیز شاهد ازدحام و شلوغی چشمگیری بود.