
دکتر هاشمی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کرد و از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تداوم خدمترسانی پایدار برق در شرایط بحرانی قدردانی نمود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،در راستای ارزیابی آمادگیها و بررسی روند خدماترسانی در شرایط خاص ناشی از تهدیدات جنگی، جناب آقای دکتر هاشمی، نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف، امروز از بخشهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی بازدید به عمل آورد.
در این بازدید، گزارشی جامع از اقدامات اجرایی، برنامههای تداوم خدمترسانی، راهکارهای تأمین پایدار برق در شرایط بحرانی و سطح آمادگی تیمهای عملیاتی به نماینده مجلس ارائه شد.
دکتر هاشمی ضمن تجلیل از تعهد، مسئولیتپذیری و روحیه جهادی مدیران، کارکنان و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق، بر اهمیت حیاتی حفظ پایداری شبکه در این مقطع حساس تأکید کرد و استمرار خدماترسانی بیوقفه به مردم را نتیجه تلاش نیروهای متخصص و فداکار این مجموعه دانست.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این دیدار، گزارشی تفصیلی از اقدامات پیشگیرانه، وضعیت تیمهای آمادهباش، راهبردهای مدیریت مصرف اضطراری و آخرین وضعیت شبکه در مناطق حساس ارائه کرد. وی اطمینان داد که تمام نیروها با تمام توان در میدان خدمت حضور فعال دارند و تلاش میشود تا هیچگونه وقفهای در تأمین برق مشترکان، حتی در دشوارترین شرایط، ایجاد نشود.
در پایان این بازدید، دکتر هاشمی با اهدای خداقوت به تمامی حاضرین، از آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تقدیر کرد و بر ضرورت حمایت از برنامههای مدون برای پایداری شبکه تأکید ورزید.