
رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان سربیشه گفت: در برخورد خودروسواری پارس با کامیون درمحور سربیشه_ نهبندان 1 فوتی و 6 مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش پیگاه خبری تحلیلی نگاه خراسان جنوبی،ثانی رئیس جمعیت هلالاحمر شهرستان سربیشه گفت:بنابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان Eoc شب گذشته ساعت ۲۲:۲۸ یک مورد برخورد خودرو سواری پارس باکامیون روبروی کافه سهل آباد اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله دو تیم امدادی از پایگاه بینشهری سربیشه به محل حادثه اعزام شد.
ثانی گفت: اقدامات تثبیت و ایمن سازی صحنه حادثه،رها سازی متوفی، انتقال مصدوم به مرکز درمانی توسط هلال احمر انجام شد.