
هزار و ۹۳۵ نفر ازمردم خراسان جنوبی درپویش مهر حسینی برای ایران شرکت کردند.
به گزارش نگاه خراسان جنوبی دکترکامبیز مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ازابتدای ماه محرم تاکنون 1935 نفر درپویش اهدای خون ویژه ماه محرم وصفر شرکت کردند.
وی افزود : پویش اهدای خون مهرحسینی برای ایران ازابتدای ماه محرم وهمزمان باسراسر کشور درمراکز خونگیری استان آغازشده وتا کنون که 25روزازمحرم گذشته است 1935 نفر برای اهدای خون به این مراکز مراجعه نموده اند.
مهدی زاده با اشاره به این مطلب که1471نفرازاین تعدادموفق به اهدای خون شدند افزود: مراکز اهدای خون استان خراسان جنوبی که درشهرهای بیرجند،قاین، طبس وفردوس فعال هستند تاپایان ماه صفر آماده پذیرایی ازاهداکنندگان عزیزی هستند که درپویش مهر حسینی برای ایران شرکت کنند.