تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۴ - 2 ماه پیش
موضوع:‌ متفرقه
شماره: 19601

خدمات ناقص بیمه تکمیلی

به گزارش نگاه خراسان جنوبی؛ با وجود اجرای قراردادها و انواع مختلف بیمه تکمیلی همچنان شکایت های و ناراضایتی هایی از نقص در ارائه خدمات، تأخیر در پرداخت خسارات و پاسخ ندادن مناسب مراکز درمانی طرف قرارداد به گوش می‌رسد. این موضوع نارضایتی جمعی از بیمه‌شدگان را به‌همراه دارد.  چرا که به نظر می رسد با وجود پیشرفت‌های اسمی در حوزه بیمه‌های درمانی، نقص‌های ساختاری و نبود پاسخ‌گویی سریع، باعث شده اعتماد عمومی به بیمه تکمیلی خدشه‌دار شود. آنچه امروز بیمه‌شدگان از مسئولان و شرکت‌های بیمه انتظار دارند، نه وعده‌های بلندمدت، بلکه اصلاحات فوری و ملموس در نحوه ارائه خدمات، سرعت در پرداخت خسارت‌ها و به‌ویژه شفاف‌سازی درباره محدودیت‌های پوشش بیمه‌ای است.