تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۳ - 1 سال پیش
موضوع:‌ بیرجند
شماره: 18561

مسمومیت ۲۲۹ نفر با گاز مونوکسیدکربن در خراسان جنوبی

از ابتدای سال جاری، ۲۲۹ نفر در خراسان جنوبی با گاز مونوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند.